Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

και καπως ετσι..

Και κάπως ετσι το καλοκαιρι ερχεται στο τέλος του.
Κανεις δεν το παραδεχεται..κανεις δεν θελει μαλλον.

Kαι ας απολαυσουμε τις τελευταίες  17 μερες λοιπόν!
Περίεργο παντως,το φετινό καλοκαίρι πέρασε πιο γρήγορα απο ποτέ!Φαντάζομαι φταιίει που περασαμε καλα! Και τώρα Σεπτέμβρης..Όλο έλεγα πως μ λειπε μα τωρα θελω να παγωσει ο χρονος και ο Σεπτέμβρης να μην έρθει ποτέ!ΠΟΤΕ.
Σχολείο.Αυτή η λέξη ειναι αρκετή για να περιγράψει αυτή μου την επιθυμεία.Δεν είμαι έτοιμη για το σχολείο.Οχι ακόμα.Ποιος θελει να δει τις σπαστικες φατσες καποιον ανυπόφορων  συμμαθητών,τους μονόχνοτους χαρακτηρες κάποιων καθηγητών...Οχι εγω.Σίγουρα όχι εγώ!
Δεν θέλω να κάνω μαθηματικά,φυσική χημεία.Δεν ειμαι ο αδερφός μου εγώ!Δεν έχω μαθηματικό μυαλό.Δεν θέλω να μ φωνάζει ο Χημικός επειδή μιλάω.Δε  θέλω ο Φυσικός να μην χαμογελάει επι 45 λεπτά.Δεν θέλω να χάνω το λεωφορείο κάθε πρωί..

Κι όμως,λέγοντας όλα αυτά τα απαίσια και φρικτά πραγματα που πάνε πακέτο με άχρηστες και ανούσιες αναμνήσεις,στο μυαλό μου έρχοντα και τα καλά,που πάνε πακέτο με όμορφες αναμνήσεις που μόνο αυτές ξερουν να μου προξενούν το έσθιμα της νοσταλγίας,όπως και τα παιδικά μου χρόνια!

Μελίνα,Δάφνη,Βούλα,Κ.Αλεξάκης,κενά,αργοπορήματα στη τάξη,αναπάντεχα φιλιά,καινούργιες ιστορίες,τοστ-κοτομπουκιές κομμένο στη μέση παρακαλώ!,"έχω περίοδο κύριε δεν μπορώ να κάνω γυμναστική!" περπατημα στη βροχή μόνο και μόνο για να φτασω στην αλλη μερια του σχολείο στον κ.Κουνάλη,"κυρία να πάω τουαλέτα?"ε,σκονάκια,αστεία,λογοτεχνία,ιστορία και φέτος Ελένη..ζωγραφική. Να αυτο το τελευταίο μου χει λέιψει κάπως παραπάνω, και κάθε χρόνο επι τριες μήνες το κλείνω σε ένα ντουλάπι και το ξανα-ανοίγω τον Σεπτέμβρη!

Και τώρα ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο με τίτλο "Το μέλλον μου"
Αλλα για αυτό θα γράψω άλλη φορά!
Λοιπόν αγαπητέ άνθρωπε που μολις τελείωσες το άρθρο μου,απόλασυσε το κακολαίρι-ότι απέμηνε δηλαδή- χωρίς αναστολές!Θα περιμένεις 9 μήνες ακόμα για να σου ξανάρθει!

Αντίο!:)


1 σχόλιο: