Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

my life needs a

Η μέρα σήμερα Τρίτη,2 του Οκτώβρη.
Καλό μήνα λοιπόν.
Δεν θα πω το κλασσικό 'October be good to me'
Στο κάτω κάτω,εμείς ορίζομαι τη ζωή μας και είναι στο χέρι μου να κάνω τον Οκτώβρη του'13,ίσως και υποφερτό.
Αρχικά να πω πως έχω ξενερώσει που σήμερα έχει λιακάδα. Έμεινα που έμεινα σπίτι,ας μου έκανε ο καιρός την χάρη να ταιριάξει με τον εσωτερικό μου κόσμο βρε αδερφέ.Λίγη κατάθλιψη της προκοπής ζητάω.
Τέλος Πάντων,σπίτι έκατσα επειδή στο Λύκειο της Μιζέριας,έχουμε κατάληψη.
Αν σας πω πως δεν ξέρω καν τον λόγο θα'μαι και πολύ αισχρή ε?
Ναι μάλλον,αλλά έχω πάρει απόφαση πως Λύκειο πάω μόνο για το μάθημα.'Ολα τα 'άλλα μου περνάνε υπερβολικά αδιάφορα. Ναι τώρα στο μυαλό σας έχετε δημιουργήσει  την εικόνα μιας κλαψομούνας που δεν έχει νόημα η ζωή της.Μα με χαρά σας ανακοινώνω πως η ζωή μου έχει πολύ νόημα.Εκτός σχολείου πάντως.


Για παράδειγμα,χτές έκανα Άλγεβρα στο φροντιστήριο,και είμαι υπερβολικά εκστασιασμένη,καθώς ήταν το πρωτο 45λεπτο μάθημα της ζωής μου που κατάλαβα μαθηματικά.clap clap
Ακολούθησε έξοδος με τον αγαπητό σε όλους-ή και όχι-Φαίδωνα.
Εδώ πρέπει να πώ πως,όσα αγόρια επιλέγω να βάλω στη ζωή μου,μου την κάνουν κόλαση.Φίλος ή και γκόμενος απλά την κάνουν ανω κάτω,με πολλές και διάφορες έννοιες.Και για να είμαι δίκαιη,γι αυτό φταίω εγώ γιατί ΙΣΩΣ να βάζω τα λάθος άτομα στη ζωή μου,και ΊΣΩΣ να περιπλέκω υπερβολικά πολύ τα πράγματα.Και αυτό αγαπητοί μου,είναι η κατάρα της ζωής μου.Όλα τα σκέφτομαι πολύ,υπερβολικά πολύ μπορώ να πω.Σκέφτομαι ένα γεγονός και βγάζω υπερφυσικά συμπεράσματα,ενώ στη πραγματικότητα δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ένα καθημερινό συμβάν.
 Αλλά για να συνεχίσω κιόλας,ο Φαίδωνας δεν ξέρω αν μπαίνει στην κατηγορία,γκόμενου ή φίλου.Ερωτικά τον Φαίδωνα σίγουρα δεν μπορώ να τον δω,αλλά ξέρω πως ο φίλος σου δεν προσπαθεί μανιωδός να πλησιασει το στόμα του στο δικό σου.
Πραγματικά,γράφοντας και βλέποντας πόσο περίπλοκα κάνω τα πράγματα απλά θελω να αυτοχτυπηθώ μπας και συνέλθω.

Απλά πρέπει να σταματήσω να δίνω τόση σημασία,στην αγάπη το σεξ και τον έρωτα. Ας βγω απ'την πλέον κοινή γυάλα,γιατί ας το παραδεχτούμε σχεδόν το 80% των 16χρονων κοριτσιών αυτό σκεφτόμαστε.


Σας αφήνω λοιπόν,καθώς θα πάθατε καρκίνο στον εγκέφαλο μετά απ'αυτό το ποστ, χωρίς θέμα και νόημα,και σας αποτελειώνω με την γάτα που πίνει νερό,θέλοντας να βγεί απ'το mainstream-πίνω νερό σαν φυσιολογικό αιλουροειδές.
Τα φιλιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου