Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Σάββατο μέσα vol.2

Η φάση είναι πας να διαβάσεις και ξαφνικά σε πιάνει φαγούρα, δίψα, πείνα, κατούρημα, άγχος, τάσεις φυγής, πονοκέφαλος, ζαλάδες, ψυχολογικά προβλήματα, υπαρξιακά θέματα, απορίες τύπου ''Να ζει κανείς ή να μη ζει;'' , ''Με τους φασίστες τι θα κάνουμε;'', ''Τι έχει στο ψυγείο; , ''Η μερέντα γιατί τελειώνει τόσο γρήγορα-ποιό γαμορακούν μπήκε σπίτι μου κ την έφαγε;;;'' , παίζει και υπνηλία!

Κι όμως,εν τέλη απλά στρώνεις τον κώλο σου στην όχι και τόσο βολική,πορτοκαλί καρέκλα,και προσπαθείς να βγάλεις άκρη με τα γαμωμαθηματικά,τις γαμημένες εξισώσεις ΠΟΥ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ 16 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΛΥΝΩ,ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΜΙΣΩ ΑΠ'ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας αντίο.

Ναι,οι 3μισι ώρες διάβασμα καπάκι απ'το σχολείο ίσως και να με πείραξαν.Και δυστυχώς έχω άλλες τόσες.

Αυτό το απόσπασμα είναι απ'την Τρίτη,που ποτέ δεν κατάφερα να τελειώσω.
Αλλά είπα να μην πάει χαμένο το  copy paste που έκανα απ'το στατους του πρώην μου,και λεω να το συνεχίσω.
 Οι ήμερες περνάνε,κι εγώ εδώ. Τα ίδια.Και δεν μου αρέσει που η ζωή είναι στάσιμη.

Θέλω λίγη ένταση βρε αδερφέ. Που κατά μια έννοια το'χω κι αυτό.
  • Αρχικά,την Τετάρτη έκανα κοπάνα πρώτη ώρα,αποφεύγοντας το -οχι και τοσο πολυ- τρυφερό βλέμμα της μαθηματικού 8 ή ώρα το πρωί. πολύ badass σου λέω.
  • Μετά την Πέμπτη,έστειλα μήνυμα στο crush μου,και με έγραψε στα αρχίδια του γιατί έχει λέει φροντιστήριο.Που τα πουλάει αυτά; Καλά το παιδί όντως είχε φροντιστήριο,αλλά όταν γυρνάς  ρε αγόρι μου σπίτι σου δεν θα σ πέσει και ο κώλος να μου απαντήσεις.Ολόκληρο τραγούδι των Tool σου έστειλα.Πάντως το έχω βάλει στόχο,άμα δεν μου κάτσει αυτό το παιδί φέτος,θα αλείψω την μούρη μου με μερ..καλά χέστο.
  • Την Παρασκευήή,μου μίλησε ο stalker μου,και μου άνοιξε συζήτηση περί σαδιστικού σεξ.

    Ο κόσμος το'χει χάσει,κι εγώ αύριο 10 το πρωί γράφω Έκθεση.
    Κυριακή μέρα Θεού σου λέει μετά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου