Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Γεια σας,γεια σας αγαπητοί followers- ναι σας έλειψα!-
Λοιπόν σε περίπτωση που αναρωτήθηκε κανείς..όχι δεν πέθανα και ναι θα γράψω για τα Χριστούγεννα κρατώντας το κλασσικό έθιμο το οποίο χωρίς να θέλω να θίξω έχει καταντήσει σαχλό και άτοπο καθώς παντού βλέπουμε ποστ για το ΠΟΣΟ γαματα ειναι τα Χριστούγεννα και ΠΟΣΟ ανυπομονούμε να έρθουν.
 Πρώτα όμως θα κάνω μια μικρή σύναψη για το τι γίνεται στη ζωή μου,πείθοντας τον εαυτό μου πως κάποιος από δω μέσα ενδιαφέρεται και περιμένει πως και πως να ακούσει νέα μου.
Λοιπόν,ο Δεκέμβριος μπήκε άτονα και αδιάφορα (καλό Μήνα btw) Στη συνέχεια 'όμως τα πράγματα πήραν μια πιο ζωντανή και πρόσχαρη μορφή. Αν και τα Διαγωνίσματα στο σχολείο μου καταπιέζουν κι άλλο το χρόνο,βρίσκω καιρό για τους φίλους μου,το αγόρι μου και τα λατρεμένα μου εξωσχολικά βιβλία. Ο Δεκέμβριος όμως θα πάρει για τίτλο Ε.Π.=Επαγγελματικός Προσανατολισμός.
 Και αυτό οφείλεται στα 2 τελευταία μαθήματα που αφιερώσαμε στο φροντιστήριο με τον κ.Κ,ο καλύτερος φιλόλογος και δίχως υπερβολές καθηγητής όπου έχει περάσει απ τη ζωή μου. Τον οποίο η κολλητή μου έχει ερωτευτεί παράφορα..και όσο ανώμαλο κι αν είναι μου θυμίζει αρκετά την ιστορία Lollita. Εντάξει αλλά η αλήθεια είναι πως ο κ.Κ είναι γοητευτικός σε μεγάλο βαθμό.
Μα κυρίως μας καταλαβαίνει και μας συμπονεί ως τη γεννία πείραμα όπου είμαστε. 'Ετσι τώρα μας βοηθάει να προσανατολιστούμε ως προς το ποιο Επάγγελμα θα ακολουθήσουμε. Γιατί δεν σας κρύβω ξέρω τις κλίσεις μου κι όμως το μονοπάτι Επάγγελμα είναι ακόμη θολό στα μάτια μου (κι οχι δεν φταίει η 0.3 μυωπία που έχω) Από κατεύθυνση με έχει κερδίσει εδώ και καιρό η θεωρητική.Λατρεμένη Ιστορία και Αρχαία ίσως να μου βγάζετε τη ψυχή κι όμως εξακολουθώ να σας πάω.( Να δω αν θα λέω και του χρόνου τα ίδια με τα Λατινικά και το Άγνωστο)
 Τέλος πάντων λίγα είναι τα επαγγέλματα που μου γεμίζουν το μάτι κι όλα τους έχουν πιάσει πάτο στην Ελλάδα.Έτσι η μόνη μου λύση,προβλέπεται το εξωτερικό. Και μετά έρχονται οι κλασσικές ανασφάλειες του τύπου "Κι αν κάνω λάθος?" "Κι αν το μετανιώσω όταν θα ναι πια πολύ αργά?" Γι'αυτό λοιπόν πιστεύω πως για να διαλέξει κάποιος Επάγγελμα πρέπει να χει βιώσει πρώτα κάποιες καταστάσεις και κάποια ερεθίσματα για να κατασταλάξει εν τέλη κάπου.
 Θα προσποιηθώ λοιπόν πως έχω ακόμα χρόνο να επιλέξω και θα πάω ανενόχλητη να συνεχίσω το ''Αλυκο Γράμμα" ώστε να το επιστρέψω αύριο στη βιβλιοθήκη του σχολείου και να το παίξω intellectual chick.

P.S: Όσοι είστε κι εσείς άρρωστοι τα περαστικά μου και σ εσάς και στα καδάκια του σπιτιού σας όπου γεμίζουν ακατάπαυστα με μυξομάντιλα.

Τα φιλία μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου