Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Δεν ξέρω γιατί κάνω το κόπο να γράψω..εφόσον καταβάθος ξέρω πως αυτή η μία παράγραφος θα καταλήξει στα πρόχειρά μου,όπως και πολλές άλλες. Αλλά επειδή βαριέμαι,πονάει το κεφάλι μου και ο Θουκυδίδης με φωνάζει όλο προσμονή απο το δωμάτιό μου..εγώ απαξιώ και θα γράψω περί υδάτων και ανέμων.
  Τετάρτη,γλυκιά μέρα,όλο υποσχέσεις για το Σαββατοκύριακο..κι όμως ακολουθεί και μια Πέμπτη σκέτο βασανιστήριο. Φροντιστήριο και ενισχυτική σας προσμένω. Η αλήθεια όμως είναι πως το φροντιστήριο της Πέμπτης είναι μια γλυκιά απόδραση απο το σχολείο,τους πολυσύχναστους δρόμους του Ηρακλείου και την ανιαρή μου καθημερινότητα,καθώς απολαμβάνω 2 ώρες Έκθεση,με την καλύτερη θέα του πρώτου θρανίου.H Άλγεβρα μετά είναι άλλο θέμα.
 -Ο πονοκέφαλος είναι χειρότερος και απο τα βασανιστήρια στο Nairobi, αλλά χαίρομαι που δεν είμαι απο τα μαμμόθρεφτα 16χρονα που δεν καταπίνουν χάπι-
Και επειδή τον τελευταίο καιρό στο ρεπερτόριο των συζητήσεών μου,κυριαρχεί το θέμα της Θρησκείας δηλώνω εξ ολοκλήρου προβληματισμένη. Τα κρυφοχριστιανά στη τάξη μου σε αντίθεση με τον κοινωνικό μου κύκλο εκτός σχολείου με φέρνουν σε έναν βαθύ διχασμό.
 Η αλήθεια είναι πως όλους μας μεγαλώνουν με την ιδέα πως κάποιος βρίσκεται στον ουρανό και μας παρακολουθεί,μας προσέχει και μας καθοδηγεί. Και πως κάτω απ'τη γη βρίσκεται η αιώνια κόλαση με ηγέτη,τον Διάβολο,Σατανά, Μάκη -όπως θέλετε πείτε τον-. Γιαγιάδες και παππούδες διηγούνται δήθεν πραγματικές ιστορίες με Aγίους και θαύματα. Κι όμως μεγαλώνοντας εαν είσαι τυχερός,καταλαβαίνεις πως όλο αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος ψέμματος. Ναι δεν αμφισβητώ πως ο Χριστός υπήρξε υπαρκτό πρόσωπο. Γραφές και δηλώσεις το λένε ξεκάθαρα. Κι όμως ως φανατική ρεαλίστρια,δεν πιστεύω πως γεννήθηκε απο μια 14χρονη παρθένα ούτε πέθανε και αναστήθηκε μετά απο 3 μέρες.Ίσως να'μαι λάθος και να κριθώ στη δευτέρα παρουσία. Αλλά ξέρω επίσης πολύ καλά πως υπάρχουν κάλλιστα και άλλες Θρησκείες όπου μπορώ να στηρίξω την ύπαρξή μου και το νόημα της ζωής μου..καλά αυτο το τελευταίο περι νόημα ζωής το παίρνω πίσω.Δεν θα συνεχίσω όμως διότη δεν θέλω να με βρεί η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και να μου κάνει χακ το μπλοκ λογο αντιχριστιανισμού. Όσοι επίσης πιστεύτετε..what can I say. Only God can judge you.
 JK HE DOESNT EXIST.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου